Torr hud?

Då har jag lite tips :)
Jag själv har eksem och det är mycket värre än bara vanlig torr hud, så jag har jätte mycket olika hudvårds Produkter och här har jag lite tips på olika salvor som jag tycker är väldigt bra.

Mini derm
Mini Derm Har jag till kroppen efter att jag har duschat och den fungerar väldrigt bra, den är oparfymerad eftersom jag inte kan använda parfymerad salva så måste den vara Oparfymerad. Den är fet, men samtidigt är den lite tunn och den sjunker in i huden fort. :) Finns på Apoteket för ungefär 100:-

Repair
Locobase Repair, Den har jag i ansiktet varje dag. Den är fet och mycket återfuktande, den fungerar strålande tycker jag. :) Den hjälper verkligen till med att få bort det torra och den är väldigt bra på vintern, då när man får dom här torra läpparna och torrt runt näsan osv, det hjälper den till med att få det mjuk och fint. Och jag lovar verkligen att man får en mycket len hud. Det har många sagt till mig att jag har jätte len hud och att den känns som bebis hud. Den är också Oparfymerad. och mycket bra. Den finns också på Apoteket för ca 84:- om man köper den stora.


L 300 Face Cream, Den använder jag innan jag ska sminka mig, jag smörjer på den och låter den torka in efter det så blir huden skyddad från sminket. Salvan lägger sig som en hinna på huden och skyddar huden från sminket. Skit bra. + Att den är Mjukgörande och vårdande och tillför extra fukt. Det gör den så bra, och huden mår så bra av att ha någonting som skyddar den från sminket, Allt fondation och puder och grejer som en kvinna kan ha i ansiktet. Men den här fungerar skit bra, jag som har eksem så säger dokton att jag inte ska sminka mig, men det gör jag i alla fall, och då hittade vi den här bra salvan och det är som att jag inte sminkar mig. den finns också på Apoteket och ca 50:-

Alla salvorna fungerar på mig och min mycket torra hud, så du kan ju prova själv om dom fungerar på dig kanske. :) Det tycker jag att du ska göra om du har mycket torr hud eller torr hud i huvudtaget. :)
Namntänkning

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0