Fredag i dag - 6 dagar kvar

Hejsan
Idag har jag haft Nationella proven i skolan, jag tror i alla fall att det gick bra. :) Får jag G på Nationella så kommer jag att få VG i svenska B :P Då blir jag en glad människa :P hehe.
Sen har jag bara pluggat matte och fixat lite med bila, jag, Sonny och Hansson åke och köpte en ny mutter och sprinten i dag, och sen bangkade Philip i den. Tack så mycket Philip. :) Det uppskattas! Så på Mondag så kommer bilen altagligen bli klar, om det går så som jag vill i alla fall :P hehe. Idag vet jag inte vad vi ska göra. Hansson är här och Sonny och Hansson sitter nu och ska kolla på film. Jag ska nog bli med dom lite. :) Sen ska jag ut och övningsköra med pappa. :) Måste fixa det där jävla körkortet nu. :) hihi. I helgen så ska jag och Sonny flytta saker ner till förådet, för nästa Torsdag flyttar vi :D hihi! ROLIGT! Men nu ska jag sätta mig och vara med dom och kolla på filmen :P hehe.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0