Hemma vid Nathalie

Hejsan
Sitter hemma vid Nathalie nu. Hon fyller år i dag, så vi har ätat tårta och nu sitter Natti och mamma och diskuterar om deklimation eller vad det nu heter. :P hehe. Och Börre och Yngve sitter och lyssnar :P hehe.
Idag har jag varit i skolan också :P hehe. Vi hade kompletering på Naturkunskapen men jag hade ingenting att komplitera så jag fick gå på rast på en gång. :) Och då åkte jag, Simon och Hampus och fixade min damask. :P hehe. Sen så gick jag och hämtade Fia och sen gick vi och åt, och på min hål timme så höll jag på med sonnys bil och meckade. :) hehe. Fan jag vill bara ha den där klar alltså! jag bilr galen!!! Men det kommer garanterat inte bli klar till i helgen. Det kan jag lova!

 


Fy fan säger jag bara!
Jag kämpar så mycket med den där bilen. Fia och Basti fick i den där jävla sprinten men, den var för liten så jag har fått beställa en ny hos Volvo som kommer i morgon. BLÄ! Och då började jag med andra sidan, men tro inte på fan att nästa problem dyker upp? Mutten som ni ser sitter i navet på bilden, det var så jävla rostigt så allt hade rostat ihop och när jag skulle skruva lös muttern så blev det gäng paj. Fy fan! i både muttern och på drivknuten! Så i värsta fall så måste vi köpa en helt nu axel. som ligger runt tusenlappen. fy fan! Jag spyr rakt ut! Så jag kom inge längre med den sidan i dag heller.
Men nu ska jag gå och vara lite social. :)


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0