I Skolan

Hejsan
Jag hann aldrig skriva i går, jag packade fan hela dagen :) hihi. Sen kom Sonny och han lämnade kläder hemma vid mig. Man kan typ säga att han håller på och flyttar in hos mig. För hans mamma har flyttat ut ur huset. Så han bor helt själv där, och då tänkte jag i alla fall att han kunde få bo hemma vid mamma, Börre och mig innan vi flyttar in. :) hehe. Det blir närmre med jobbet och allt. För liksom nu har han blivit flyttat till Borlänge. :D Fy fan vad skönt. :) Han kommer komma hem varje kväll och han kommer inte att vara själv. Jag är så glad för hans skull. :) Han börjar nästa vecka med att jobba i Borlänge :) hihi.
Men i alla fall, när vi var klara med allt så var kl så mycket så att det var bara att gå och lägga sig på en gång.
Nu sitter jag i skolan och har Naturkunskap och nu måste jag forsätta med det. :) Hörs sen.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0