Lördag

Hejsan
Igår blev inget skrivet igen, hehe. Jag hann fan aldrig :P hehe.
Men i Torsdags så hände det väl inte mycket. Bara en helt vänlig dag kan man väl säga :P hehe.
Jag var med Fia, Sonny och Hansson och vi tittade på film och jag och Fia var i väg och solade. :) hehe. Skööönt. :)
Igår så hände det mycket :)
Jag var i skolan och direkt efter att jag hade slutat så åkte jag, Sonny och Emelie till Örebro för att Sonny skulle köpa sina Sommardäck. :) Och då tänkte jag att jag och Emelie kunde passa på och gå på stan där, när vi ändå var i Örebro. :) och det gjorde jag helt rätt i :) För där hittade jag min underbara Student klänning! Den är så jävla vacker alltså! :)

Eller vad tycker ni? är den inte fin? Jag älskar den! Det var Emelie som hittade den åt mig. :D Tack så mycket Emelie! Det var någonting som gjorde så att jag drog mig in i den affären. För igentligen tänkte jag skippa det. Men jag kände att det var någonting. Och antagligen var det för att jag skulle hitta den här skönheten :) hihi.
Sen när vi kom hem så solade jag och Emelie lite granna och sedan så var jag och Sonny med Tommy och Sarah resten av kvällen :) Vi hade det jätte kul och spelade familje spel. :)
Idag ska jag fira Emelie som har fyllt 20 år. :) Grattis! Men hon fyllde i Söndags :P hehe. Men man får ta sånt när man kan :P hehe. Så nu måste jag forsätta med att göra mig klar så att jag kan sticka någon gång. :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0