Måndag

Hejsan
Igår så var jag och Sonny hemma vid Anna och spelade spel med Anna, Sarah och Tommy :) Vi hade det jätte trevligt tycker jag :P hehe

Sarah och Anna

Tommy och Sonny
Vi hade det jätte trevligt :) Sen så åkte jag och Sonny hem och sov, för det var ju Skola dagen efter :P hehe.

Idag har jag bara varit i skolan. Jag tog med min cykel för jag skulle pumpa däcken. Men sen när jag kom hem från skolan så upptäckte jag någonting som krossade mitt hjärta. DET ÄR EN STOR JÄVLA REPA PÅ MIN BAKSKÄRM! Va fan ska jag ta mig åt? Cykeln kommer från Amerika, det är ingenting som man bara kan köpa nytt heller? FAN! Och jag lovar den är stor också! ååååå!
Nirve Cykel
Va fan alltså! Jag älskar min Cykel! Vad ska jag ta mig till? Jag är fan helt jävla förvirrad! Jag är rädd om min cykel och därför tycker jag att det är panik när det har blivit skråmor på den. Jag är verkligen försiktig med den, och jag vill att den ska vara fel fri. Sen om ni tycker att jag är löjlig, ja, men gör det då. Jag är rädd om min cykel. Jag älskar den!
Resten av dagen i dag så har jag bara packat och rensat en massa saker. Jag och Sonny ska ju flytta om bara två veckor :P hihi. Sååå roligt! :)
Men nu ska jag gå och läsa lite teori och sedan se en film och sen sova. :) Skola i morgon igen. Och jag ska på Arbetsinterjuv. :P hehe. Och det blev på Mcdonalds. Ja. Jag vet. Men det är ju i alla fall någonting? eller? Jag måste liksom ha pengar. Helldre jobbar jag där än att gå och vara pank. Vilket väljer du?
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0