Påsk Helgen

Hejsan
Jag har seriöst inte hunnit skrivit någonting. Fan, det har varit farm och tillbaka, hit och dit alltså. Vad ska jag säga.
Glad Påsk på er även om det redan har varit, men jag har inte hinnit skrivit det här. :)
Vart ska jag börja, för det har hänt ganska mycket faktiskt :P hehe.
Torsdags kväll
Jag, Sonny och Wictoria åkte runt på stan och kollade på fulla folk och var med andra folk som åkte runt och gjorde samma sak typ :P hehe.

Fredag
Idag är det Lång Fredagen och dagen börjar med att jag och Sonny försover oss, så det var fort in i duschen och klä på sig och sticka till Grängesberg hem till Sonnys Mormor och Morfar och börja där med att Fira påsk. :)

Annemo och Fia
Det var jätte trevligt hemma där när jag och Sonny kom fram. :) Mycket god mat och trevligt prat. :)
Efter att vi hade varit där så åkte jag och Sonny hem och fixade lite saker, sedan åkte vi hem till Pappa och Ulla. :P hehe. Där skulle vi fira Påsk igen. :)

Sonny och Burre
När vi kom hem till Ulla så kom Burre fram springandes och hälsade på oss och ville direkt börja leka. :P hehe. Han är så söt så :)

Yngve var också där

Farmor

Linnea och Ulla

Farfar och Farmor

Pappa

Sonny

Niklas, Linnea, Nathalie, Yngve och Pontus
Vi satt och turades om att spela Buzz, fy fan vad roligt det är :) Tididare åt vi mat och sedan bjöd Ulla på ostbricka. Gud vad roligt och trevligt det var. :) Resten av kvällen så spelade vi Buzz och hade det roligt. :) Jag tyckte om den här kvällen. Sen åkte jag och Sonny hem och sov, för jag blev så trött.

Lördag
Idag fyllde Sonnys låssas Farmor "Vanja" År. Så vi åkte hem till Vanja och grattade henne. :)

Sonny

Fia

Annemo
Det var jätte trevligt och God mat fick vi också. :) Men tyvär så förstördes allting för min del, bara för att jag tuggade tuggumi och då fick jag tandvärk som bara fan! ÅÅ, vad sur jag blev. Så jag och Sonny fick åka hem tidigt. Jag och Sonny åkte och handlade mat och sedan hem, jag tog det lite lungt ett tag och sedan gick tandvärken över. Fy fan vad skönt det var. Sen så åkte Sonny till Grängesberg undertiden jag lagade mat och hämtade Fia. :) Sen när Fia och Sonny kom så satte vi oss och käkade och sedan började vi dricka lite öl och firade Påsk lite granna tillsammans. :) Trevligt var det. :)

Söndag
Idag var det lite lugnare i alla fall, Men sonny skulle köra hem Fia och när vi kommer ner till Bilen så ser vi hur bilen är sne, och då kollade jag på Fjärden och den var av. YES!! Men det var väl bara att köra i väg i alla fall. Jag hoppade av hemma Vid Fia med Fia :P hehe för Fia skulle visa sin nya klänning och så vidare :P hehe. Och fy fan vad allt satt bra på henne och allt var så fint :)
Sen så satt jag och Fia och verkligen snackade om alltning. :P hehe och tiden bara gick. Och jag började fundera på vad Sonny tog vägen, för han sa att han bara skulle upp till Krikkan och hälsa på lite bara. Men sen så ringde jag Sonny och han hade börjat fixa med Krikkans pappas dator, men det skulle Sonny inte ha tid med. För vi hade en massa saker att göra hemma, Handla mat och gå ut med katterna innan solen skulle gå ner.
Så han fick lov att avbryta det där, och komma och hämta mig, sen så stack vi hem och gick ut med katterna och handlade mat, käkade mat och sedan hörde Tommy av sig och undrade om Jag och Sonny ville hitta på någonting. :)

Sonny och Sarah
Resten av den här kvällen bestog av att spela spel och Biljad tillsammans med Sonny, Tommy, Sarah och Alina. :) det var väldigt trevligt och roligt tycker jag :) Vi var fan kvar där tills kl 4 på morgonen :O hehe.

Måndag
Idag har det varit en ganska lugn dag, men fan vad det suger i magen! :D För i morgon händer det någonting jävligt roligt! :D hihi.
Galaxy
I morgon är det STUDENT KRYSSNING! Fy fan vad roligt alltså! Men ändå är jag ganska nerös :P hehe. Jag kommer nog fan inte kunna slappna av förns vi är på båten. Då kommer det ända problemet vara att jag kommer att sakna min underbara Sonny som bara den :) Jag älskar ju honom så hilma mycket. <3

Men det kommer nog ändå bli väldigt roligt :D hihi, Jag kan knappt vänta. Så i Kväll blir det en massa mys med min Älskling<3
Men det jag har gjort i dag är typ bara packat. Jag måste gå in och duscha snart och sedan gå och lägga mig. Ska upp tidigt i morgon :) hihi
Student Krussninge med dom här fyra tjejerna! :)

Katta, Jag, Fia och Wictoria
Det kommer att bli as kalas! :D Och vi tjejer måste hålla i hop. Eller hur tjejer? :)
God Natt
Nu kommer jag inte skriva förns på Onsdags kväll tror jag. Det är mycket möjligt att jag inte skriver förns på Torsdag. Bara så att ni vet :) hihi.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0