Helgen

Ja, nu har jag tid att skriva lite om vad som hände i helgen. Och de var inte mycket :P hehe.
I Fredags så var jag med Fia på dagen efter att jag hade besiktat bilen och sedan så satt jag och Fia ute på Balkongen och drack en varsin öl :) Det var smarrigt. :) Micke fyllde år också så Grattis till honom :D
20år liksom :P hehe. Skönt att inte vara den ända av oss längre :P hehe.
Sen åkte Fia hem och Alexandra kom hit i stället :P hehe. Så jag var med Hansson, Sonny och Alexandra, och vi åkte omkring lite på stan och kikade och Sonny körde folk och vi var också och sa Grattis till Micke. Sen typ vid 2 tiden så kom Wictoria och hälsade på lite också :) hehe. Undertiden som Sonny körde Emil och Micke till Smedjebacken så satt vi och Snackade med Wictoria. :) Sen åkte vi hem och sov. :) Skönt.

Jag och Sonny sov typ till kl 14.00 eller nått på Lördagen och jag och Sonny stack och badade :) Vi tänkte att det skulle bli sista doppet i år :P hehe, och sen åt vi lite mat och sen så åkte vi ner på stan och kikade lite granna och då kom Wictoria och var med oss, :P hehe. Guuud vilken kväll alltså :P hehe. Folk låg däckade överallt :P hehe. Vi hittade i alla fall 7 personer som sov efter vägen :P hehe. Ganska roligt :P hehe. Men det hände inte så mycket mer än att det låg däckade folk över allt :P hehe.

Jag och Fia

Jag hittade fina fjärilar på badstranden :D Guud vad glad jag blev :) hehe.
Söndag är bara en helt vanlig dag med en massa slö. :P hehe. Men vi gick i alla fall ut med katterna :) hehe. Och de tyckte dom om i alla fall :P hehe.

Puffe

Snuttan
men nu så ska jag och Sonny lägga oss i sägen och kika på lite film :) Och den här dagen kommer nog att sluta så också :) Så jag kan väl Lika bra säga God Natt nu :) hehe Så
God Natt allesammans sov så gott :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0