Hemma

Hemma igen :) Jag får lov att vänta med skorna tills barn skorna kommer in så att jag kan köpa ett par i min storlek :P hehe. För dom andra var lite förstora.
Ja, det är så det är när man har små fötter. :/ Jag har storlek 34-35. Det är inte stort alltså. :P hehe. Det är ganska drygt. Tro mig! De är fan inte lätt att hitta skor då. Men jag kan ge ett tips till andra med små fötter om vilka märken som kan ha i alla fall storlek 35 och som kan vara små i stoleken :P hehe. Och det är Vagabond och Duffy, Det är därför jag nästan bara äger skor i dom märkerna :P hehe.
Vagabond
Vagabond i Storlek 35 :)

Duffy i st 35 :)

Duffy i st 35 :)
Och de var bara 3 av alla mina 11 par skor :P hehe. Så jag har fler små storlekar på skor som har Vagabond och Duffy. :) Men det är i alla fall ett bevis på att det finns :) Och det gör mig glad. :) I vanliga skor så finns det nästan alltid 34 eller 35 men när man kommer till högklackat så finns det knappt. Och jag älskar ju högklackat. :P hehe.
men nu så ska jag ta och spela lite Kingdom Hearts och ta mig någonting att dricka :) hehe. Så vi hörs igen senare :P hehe.
Pussar Hej
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Michaila

Ooh snygga skor :O



Sv. Det var inte så gott kan jag ju säga ;O

2010-08-12 @ 14:59:10
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snygga!



SV; Okej :D

Det är bra med mig :)

2010-08-12 @ 20:49:50
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

vilka små fötter du har xD Själv har jag 40 xD ibland 42-42 xD



sv :P

2010-08-12 @ 22:19:48
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0