Min 21 års fest :)

Här kommer min 21års fest :) hehe. Eftersom Sonny har Formaterat om datorn så har jag inte kunnt göra någonting. så allt kommer väl typ upp nu :) hehe.

Hansson och Sonny :)

Emelie och Markus :)
Jag bjöd hem några vänner före och bjöd på mat och sådant :) Det blev Tacos för de vet man att alla tycker om :) hehe.

Så här såg jag ut under kvällen :) hehe

Sonny och Katta :)
Vi spelar lite Öl spel :) hehe

Emelie, Markus och Hansson :)

Sofie och Emelie

Sofie:)

Katta hade med sig sin Hund Sambo :)

Jesper, Janny och Jonta :)

Sonny och Hansson :)
Sonny han blev så full så, ja jag vet inte vad. Han skulle i alla fall hoppa upp på el skåpet och försöka rida i väg på det. :P hehe. Sen satte han sig i ett litet skul och försökte sälja ved till Hansson. hehe. Ja, vad ska man säga? det är ju ändå Sonny :P hehe.

Sofie och Jag
Sen var vi in på krogen :) Vi dansade och Hade jätte kul, i alla fall jag :P hehe. Men det hoppas jag att alla andra också hade :P hehe.

Sonny och jag :P

Jag och Wictoria <3
Jag träffade sen på Wictoria nere på krogen :) Men hon var själv klart med hemma vid mig och åt och sådan också :P hehe.

Jag
Jag hade en skit rolig kväll :) Tack allihopa för den underbara kvällen :) Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja den var mysig:) Vad händer hos dig idag?:)

2010-08-09 @ 13:03:31
URL: http://liborius.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0