Svamp Plockning :)

Jag förra veckan var jag ute och plockade svamp med mamma och då tog jag samtidigt lite bilder :)

Mamma :)

Det hade antagligen gått en tromb rakt igenom skogen då när det åskade så mycket, för det låg hur många träd som helst hur som helt inne i skogen, och det var bara på ett visst område också, det såg helt sjukt ut. :O

Ser ni den lilla lilla stigen? :D Det är myror som har gjort den :P hehe.

Ett kläckt fågel ägg :)

Kantarell :) Det är de vi söker :P hehe

En fin Fjäril :D

Massor av klöver :)

Jag älskar verkligen Fjärilar :)

CitronFjäril :)

Alltså, det här är inte fint någonstans. Jag tycker bara att det är förjävligt och ser förfärligt ut alltså! Det är hämskt! Ingen vacker syn någonstans.

Gräset glittrar

Ett fint litet fantasi ställe mitt i skogen :) Tänk att dom här platserna faktiskt existerar :)

Mamma :)

Fina bäcken :)

ett litet Vattenfall
Sedan tog batteriet på min mobil slut och då kunde jag självklart inte ta fler bilder, men jag lyckades att få två festingar på mig! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Jag har aldrig förut haft en festing på mig alltså! och nu fick jag min första och ta me fan så ska jag få två!

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0