10/12

God Morgon
Jag somnade före kl 22.00 igår för ovanligheten, liksom jag la ju mig i sängen och läste "Om jag kunde drömma" och sen så höll jag så att somna med ansiktet i boken.
Det är helt sjukt :P hehe. Att jag till och med läser tills jag somnar, de är mycket ovanligt i min situation och alla andra som känner mig vet att det är inte vanligt.
Men nu när jag har läst ett kapitel så har jag redan börjat läst snabbare. Det är roligt tycker jag :) Jag har liksom inte läst en bok på 6år tror jag :P hehe. helt sjukt.

Men nu måste jag börja göra mig klar för jobbet, Det är Fredag idag och idag börjar helgen :) Härligt :) Den här veckan har känts onödigt lång, Sånna veckor kommer jag inte att gilla om det kommer fler av dom. Men det hoppas jag att jag slipper.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Miriam

Vad söt du är! :)

2010-12-11 @ 09:33:48
URL: http://diamondgloss.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0