17/12

God morgon
Ja, jag skrev inget igår, för direkt efter jobbet så skulle jag till Polisen på förhör och direkt efter det så åkte vi till Tessan och fikade lite :)
Så hela dagen hade varit på frestande för mig, Jag försov mig på morgonen, stress, Åkte till jobbet, satt på jobbet, Åkte och besiktade en företags bil, och jag fattade inte hur man gjorde vid besiktningen :P hehe, så killarna där fick hjälpa mig.
Åkte till Clemens och sökte jobb, Jag trodde att det skulle gå fort, så jag lämnade bilen på utanför och allt, och sen när jag hade frågat om dom behövde nå folk så tog dom in mig på arbetsintervju på en gång :P hehe. Mer stress, för jag var ändå där på arbetstid :P hehe. Stressade sedan tillbaka till jobbet för att hinna dit innan Mats skulle ha lunch, och att Mats inte skulle vara misstänksam vart jag var någonstans :P hehe.
Efter det så skulle jag till Polisen och jag kände bara hur nervositeten kom rusande i kroppen, fy fan
Men det gick bra hos Polisen i alla fall :) Mer om det en annan gång. Sen åkte vi hem till Tessan och fikade och pratade om spökhistorier, sen blev klockan mycket, och jag och Fia åkte hem, så jag körde hem Fia till Grängesberg och sedan så åkte jag hem, och klockan var inte mycket när jag kom hem, men min kropp var helt slut, jag orkade inte stå, jag ville bara lägga mig ner.
Så det gjorde jag.
Dagens Trailer kommer upp senare idag i stället :) Så du som inte hann i går kanske kan hinna idag :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Johanna & Sandra

(sv) jadå, snart lov så vi är lyckliga ;D sj?



Kram

2010-12-17 @ 08:27:11
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter som du hade fullt upp den dagen :)

Okej, ska träffa lite kompisar :)

2010-12-17 @ 08:49:17
URL: http://liiinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Förhör? :O

2010-12-17 @ 10:14:31
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Sandra - fotoblogg

Halloj! Just nu är jag hundvakt. Vad ska du göra idag då?



Puss & Kram

2010-12-17 @ 10:23:50
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0