29/12

God Morgon
Jag råkade visst somna igår :P hehe. Vi tittade på en jätte bra film :) Legenden om ugglornas rike Så hette den :) Man kunde inte tro att den skulle vara så som den är, många gånger så är den filmen riktigt hemsk...

Den är inte så som man tror att den ska vara.. Men bra var den i alla fall :) Underskatta den inte :) För den är bra. :)
om en och en halv timme så börjar jag jobba, så jag har inte så bråttom i alla fall :) Så det är skönt, och jag har till och med hunnit duschat håret :) Såå Skönt :) Idag är det också näst sista dagen på jobbet, och i morgon är det sista.. Sen så är jag arbetslös igen då. Tråkigt, men det verkar som att de inte varar länge :) Och det är ju bra i alla fall :P hehe.
Men nu måste jag sätta fart här så vi hörs senare :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Laila

den vill jag se =)

2010-12-29 @ 10:55:47
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0