Dagens film - narnia , häxan och lejonet

Här kan du få film tips, jag har börja med dagens trailer, det innerbär att jag kommer att lägga ut en trailer varje dag, och du får film tips av det :) Jag kommer att skriva under trailern om jag har sett den eller inte i fall om du har frågor om filmen :)
Om du själv har tips på en film så kan du skriva den filmen till mig och tävla om dagens trailer och om du vinner så du kommer att få en länkning i det inlägget om att det var du som tipsade om filmen :) Jag väljer ut tipsen helt slumpmässigt. Trailers som har varit med blir bara med en gång

Denna har jag sett

Kommentarer
Postat av: luffi

Hey! Jag är lite sen som vanligt numera med att svara på kommentarer! Dock svarar jag i alla fall! Och när jag ändå är här och kikar runt vill jag passa på att säga hoppas du haft en fin jul och får en god fortsättning!



Kramar Luffi!!

2010-12-27 @ 17:31:54
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Sabina

sv/ Allt är fint, sj? :)

2010-12-27 @ 17:36:14
URL: http://sabinait.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0