film

Hejsan, ja, jag är hemma och de var jag för typ 1 och en halv timme sen :) Men jag har bara inte hunnit skrivit någonting. Jag jobbade över till kl 18.00, sedan när jag kom hem så stog Sonny och lagade mat och jag satte mig och kikade i Halens och H&M tidningen, kollade igenom och drömde mig bort bland alla kläder :)
Sen ringde Wictoria och frågade om hon fick komma upp :)

Sen kom hon upp och då var maten klar, så vi alla satte oss och åt :) Sedan bestämde vi oss för att kolla på lite film :) det de är de vi håller på med nu, så jag ska vara lite mer social nu och följa filmen också. Den heter The Experiment, får väl se om den är bra. Den verkar ganska spännande :) Så vi stack och köpte lite chips :)
Men nu ska jag fortsätta se på filmen :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hej ja allt är bra:) hur är det själv?

2010-12-29 @ 21:58:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0