Sova

Nej, nu får det räcka för idag, jag och Sonny ska kika på lite film och sen så ska vi sova :) Skönt, jag känner mig ganska trött, det är fan utmattande att jobba.
Idag på jobbet i alla fall, Jag fick prata engelska igen, Ragge kom in och sa till mig "Nu får du prata på engelska" Och sen fick jag prata med en tysk om hans glas ruta, han förklarade till mig att han hade fått sten skott på rutan och undrade om vi hade någonting som kunde laga det, ni vet "clar glas reper, clar glas replace", eller vad nu dom säger på reklamen. :P hehe. Sen sa jag till Ragge vad det var för något och han gick och pratade med Pelle som har hand om den biten, då sa jag till tysken att Ragge skulle gå och prata med Pelle då, och sen stog vi och små pratade lite granna :) att det var bra för mig att få prata engelska på jobbet, för det blir träning och sen börjar han prata Tyska med mig och jag fattade ingenting :P hehe. Sen frågade han mig om jag pratade Tyska då sa jag nej :P hehe. Sen kom Ragge tillbaka och då sa Ragge att jag fick lov att översätta och de gjorde jag :P hehe.
Sen frågade han om det fanns någon Kia verkstad i stan och då sa jag "ja, det finns det, det ligger bakom den här byggnaden" och sedan förklarade vägen för honom dit :) Det var jätte roligt tycker jag :D

Sen idag så ringde jag till min och Sonnys handläggare på soc och skulle berätta att jag skulle bli arbetslös den 23/12, men jag hann inte prata klart bara för att jag fick nästan en ut skällning på grund av det här med försörjnings stödet, men jag sa på en gång till henne att det var inte därför jag ringde, men hon fortsatte bara babbla om den saken, och jag fick åter igen säga att jag inte ringde för den anledningen, och jag kände hur adrenalinet kom i kroppen på mig. Men mer av det tänkte jag skriva om i morgon, för jag har en hel del att säga om den saken.
Då kommer ni också att få svar på varför vi som jobbar får betala mer i skatt till sånna som inte har jobb.
God Natt och sov så gott allesammans
Pussar och kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men eller hur! Det är de som är det bästa med hela jobbdagen. haha :) Händer ikväll då? Kram

2010-12-14 @ 20:59:00
URL: http://typmias.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0