Fredags kväll

Hejsan
Nu är det Fredags kväll och jag sitter och pluggar lite engelska :P hehe. Måste göras! Japp japp! :)
Sonny han ligger på soffan och sover, han hade inte sovit bra i natt sa han, så han får väl sova lite granna då :P hehe. Men snart så måste jag väcka den lilla sömn tutan, :) För vi måste åka ner och handla mat innan det stänger, och så att vi slipper äta mat så sent. Det är ju drygt.
Ikväll så blir det Tacos :D hihi, jag och Sonny brukar alltid lyxa till det lite på helgerna med lite finare och godare mat :)Tacos

Det ska bli gått :) vad vi ska göra sen, vet jag inte. Mats-göran ringde mig tidigare i dag och undrade om jag och Sonny ville komma hem till honom och Malin och dricka öl. Det låter ju trevligt, förutom att jag inte har någon öl och att vi ska gå ut i morgon. :S Sen ville Micke, Mattias och Robin att vi skulle komma hem till Robin och sitta där. Ja, så jag vet inte vad som kommer att hända. Jag hade i alla fall tänkt gå förbi Emelie en sväng och hälsa på henne :), Det är vad jag har tänk i alla fall :) hehe. Jag vet att jag sa vad jag hade tänkt två gånger :P hehe, men liksom jag menar mer på att säga det andra gången, att det var verkligen bara jag som hade tänkt det och ingen annan har tänkt det :P hehe. Om ni förstår hur jag menar :P hehe.
Fan, ont i knät har jag också, i dag har jag gått normalt på knät hela dagen, och det var varit en plåga kan jag lova! Fyfan, Jag ska i alla fall nu få komma till Solsidan och träffa den där jävla dåliga dokton igen! Bara för att jag ska få en jävla remiss upp till Magnet rönkten! Fy fan, jävla sjukhus! Dom bara tar pengar av en! Jag blir så jävla sur, varför kan dom inte vara skicka upp mig på en gång i stället för att hålla på och krångla och göra mig fattig, liksom jag har ju bara mitt underhåll och mina CSN- bidrag. Och bara för att jag är 20år så får jag fan betala för allting! Det kostar 125:- att gå till dokton och jag har redan varit dit 2 gånger, det är alltså 250:- och läkarn har fan inte gjort någonting! Bara tagit en massa pengar av mig! och nu tycker dom att jag ska dit en gång till? alltså då blir det sammanlagt 375:- bara för att gå till en jävla läkare som inte vill göra någonting! Alltså, sånt gör mig sur. Mamma försökte få en annan läkare till mig, men dom sa att dom inte hade någon annan en han. Annars så skulle jag få vänta ennu längre. Liksom, ibland tror jag fan bara att dom ljuger för att slippa undan en massa besväligheter för dom. Alltså jag är en missnöjd kund som kan ge ut en jävla massa skit, bara för att jag
Solsidan Ludvikaär inte nöjd. Solsidan i Ludvika tycker i alla fall jag att det är ett dåligt sjukhus. Jag har fått gått med mitt knä i ett halvår och dom har inte gjort någonting! Första gången jag var dit så kikade knappt läkaren på knät. Han sa bara att jag skulle äta någon medesin som skulle ta bort min inflammation i knät. För det var de han sa att det var. Sen sa han att jag skulle åter komma om en vecka om det inte hade blivit bra. Ja, det gick en vecka och det blev fan inte bra. Då ville jag att han skulle skicka upp mig till rönken för att detta blir dyrt för mig att bara gå till en läkare som ändå inte gör någonting. Då sa han att rönken skulle bli dyrare och bara tjolade helatiden om sin jävla medesin som han tyckte att jag skulle gå på i en vecka till. Men jag var envis och sa att jag ville att han skulle ge mig en remiss upp till rönkten. Då sa han att om det inte skulle bli bättre efter en vecka så skulle jag ringa honom och sen så skulle han ge mig en remiss. Det gick en vecka till och det var fan inte bättre. Jag fick en remiss till rönken och det kostade 0kr för mig. Det var ju dyrt? hehe.
På rönken visade det sig att jag hade 4mm förbenad i knä skålets fäste och jag fick beställa tid hos ortopeden, men jag skulle inte få komma dit förns om 3-4månader. Fy fan, jag gick och hade ont i knät och nu den här månaden eller nästa månad så ska jag få komma till ortopeden, men jag har så jävla ont så jag har gått till Skoldokton, för jag tycker att han är mycket bättre än läkaren på Solsidan! Det var även han som upptäckde att det var något fel på mitt knä. Men han kikade lite på mitt knä och började peta och klämma, Sedan tröck han på något ställe, och det var den värsta smärtan som jag har varit med om! FY FAN! VAD ONT DET GJORDE! Så han trode att det var senan till knäskålen som det hade hänt någonting med. Så han gav mig en remiss till Sjukgymnast, och sedan sa han, "Om du forsätter att gå så här med knät så kommer du att förstöra din sena". Jag var till sjukgymnasen och hon kollade på knät, och kände efter lite på leder osv, men hon kunde inte hitta något spec, det gjorde ont, men inget som hon kunde göra, det var bara nått som man antagligen kunde se på Magnetrönkten. Men så kollade hon en massa annat på mitt ben också, och eftersom jag har gått och haltat i ett halvår eller gått på kryckor så har min muskleratur förslappats i hela mitt ben. Så nu måste jag börja gå normalt fast jag har ont, och sitta och göra övningar, även om det gör ont. För annars så kommer det inte att bli bra. Det hon trode att jag har gjort på min 20års fest i Augusti 2009, det var då min skada uppträdde. Men det hon trodde att jag har gjort, det är att jag har vridit knät på något sätt så att jag har vridigt sönder någonting inne i knät. Låter det trevligt? eller vad tycker ni? hehe. Och den läkaren jag hade verkade det som att han vill fan inte

Det verkar som att han tror inte att unga människor kan få lite fel på sina senor osv. Liksom, fan jag blir så jävla sur! Liksom jag tror fan att dom ville bara ha pengar av mig, eller vill! Dom försöker väl ta så mycket pengar av mig som det bara går. Liksom, om jag hade gått dit och medesinen hade funkat då hade jag inte klagat. För då hade han ju hjälpt mig. Men det är just de att han ger mig en medesin som han inte vet om den kommer fungera eller inte och ber mig att komma tillbaka bara för att ge mig samma medesin igen? Va fan, vad är det för något? Hallå? Det är ju någonting som inte stämmer. Om han hade hjälpt mig i stället för att bara sno en massa pengar av mig så hade jag inte klagat. Men det här är ju för fan skandal! Helt idiotiskt! GRRRRRRRRR! jag blir så ARG! Men nu den 4 Mars som jag ska dit åter igen då! Då ska mamma följa med och hon ska skälla ut honom lite och säga åt honom att vi ska ha oss en jävla remiss upp till Magnetröntken. För liksom mig lyssnar han inte på, men han kanske lyssnar på mamma :) Jävlar om han kommer att säga att det kommer bara att bli dyrare. Då ska jag fan fråga honom. "Vem fan blir det dyrare för? Dig eller mig?" Men nu måste jag gå och väcka Sonny, för nu måste vi åka ner på stan och Handla, fan. Dom stänger ju om en timme. :P hehe.


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0