Inget skrivet

Hejsan
Nu har jag inte skrivit någonting på flera dagar. Liksom, jag försökte skriva lite i Lördags men det gick inte, för internet cpade sig. Och i går blev det inte heller någonting, för jag var trött och bakis och hade ont i magen som fan! Fy fan. Varför ska allt hända mig? Varför ska jag få lida av allt? Orkar fan inte.
Det här är sista veckan på APUn, och jag vill inte tillbaka till skolan igen! Jag vill vara kvar på Shell. Så jag ska fråga Pelle om jag kan få vara där en vecka till på grund av att jag var ju hemma en vecka där i från bara för mitt knä, och därför om jag är där en vecka till så tar jag tillbaka det :) hehe. Jag hoppas på det :)
Men nu ska jag kika på lite film, jag kommer att skriva om vad som hände i helgen och lägga ut lite bilder i morgon :) Ha det bra.
God Natt


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0