Lite saker

någon som:
Förstår dig: Mina närmsta :)
Du saknar: Vet jag inte :)
Något som du längtar efter: Student kryssningen
Någon som du hatar: Lögnare och djurplågare.


vem:
vem kramade dig senast: Sonny
vem pussade dig senast: Sonny
vem ringde dig senast: Mamma
vem ringde du senast: Sonny
vem var hemma hos dig senast: Sonny
vem var du hemma hos senast: Sonny


har du:
har du ätit något idag: Ja
har du pratat med någon idag: Ja
har du gråtit idag: Nej
har du skrattat idag: Ja


jag:
är singel: Nej
saknar någon just nu: Nej, tror inte de.
är rädd för att bli övergiven: Ja
svär ofta: tyvär
sjunger i duschen: Någon gång i bland :)
är en morgonperson : Jag har blivit de på senaste tiden :)
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan : Ja
skrattar åt mina egna skämt: Ja, de är klart :)
vill ha barn: Ja, det är ju klart :)
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Kanske


har du:
glasögon/linser: Nej
piercingar: Nej
syskon: Ja, en Syster och två låssas bröder :)
pojk/flickvän: Ja
jobb: Nej
för många vänner: Nej
rymt hemifrån: En gång tror jag :P hehe
färgat håret: Ja
bra självförtroende: Ja
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
varit kär: Ja
dumpat någon: Ja
gjort något olagligt: Ja
somnat i skolan: Ja
brutit ett ben: Ja
tappat bort mig i min hemstad: Nej
sett ett stjärnfall och önskat mig något : Ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja
smugit ut utan lov: Nej
ljugit om vart jag varit för mina föräldrar: Nej
Varit på en blind date: Nej
Sovit en hel dag: Ja
somnat gråtande: Ja


brukar du:
titta dej själv i spegeln: Ja
Ha ångest: I bland
Ha mardrömmar: I bland
Klä dig i svart: Ja
lita på folk : Ja


sista personen som :
sov i din säng : Sonny<3
fick dig att gråta : De vet jag inte :)
du delade en dricka med : Sonny och Mamma
Skrek på dig: Vet inte :P hehe
Du fick sms från: Sonny


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0