YES!!


Jag och Sonny åkte in till stan men innan vi åkte så kollade vi lite på Ludvikahem om det hade hänt något, men det hade det inte förutom att vi hade fått erbjudande på en parkering, men jag hade inte gjort någon intresseanmälan på någon parkerig och inte bara de, det stog till och med att jag hade svarat Ja. Så jag fattade ingenting, och perkeringen var inte vem som helst heller, Det var hans som bor i lägenheten på 4c så jag fattade ingenting. Men sen så åkte vi in till stan, och samtidigt så tänkte vi att vi kunde lika väl åka in till Jysk och köpa Möblerna som vi hade tänk oss, nu när dom ändå var på lite Extra pris. Så vi åkte in till Jysk och kollade om dom hade öppet länge till och det hade dom, Så då åkte vi hem till mig för att hämta lite pengar så vi kunde köpra dom. Och när vi kom hem så kommer Mamma med mycket Goda nyheter :D
Mamma hade pratat med Ludvika Hem i dag om lite saker, men då drog hon samtidigt upp om lägenheterna som jag och Sonny hade ansökt på och undrade hur det skulle bli med betalning och så och bli Borgensman osv. Och Kalle som han hette kollade vilka lägenheter det gällde. Kalle sa till mamma att den på 6a var nästan omöjlig att få, för den som stog före mig hade tackat ja, sen kollade han på 4c och där stog det att jag var FÖRST! Den som var före mig hade antingen inte svarat eller tackat Nej, så VI FICK DEN!!! :D YES!!! Fy fan, förstår ni hur jävla glad jag är!!!
Och då pratade mamma om parkering också, så det var därför jag hade fått en parkering också för han fixade så att jag gjorde en ansökan på den och tackade ja åt mig! :D Fy fan! Vet ni hur jävla bra det känns eller?! :D
Sen så åkte vi och köpte möberla

Annika Sofbord
999:-
Jysk

Annika Tv-Bänk
900:-
Jysk
Visst är det fint? :) Det är Sonny som har valt :P hehe. Fy fan, Och Sonny kanske får jobb snart också! :D Som rallare, på Fredag så ska han på Läkar undersökning :D haha, fy fan! Jag vill bara skratta av lycka! FY fan! Det känns så bra! Jag hoppas verkligen att han klarar sig igenom Läkar undersökningen :)
Men nu måste jag gå in och Duscha och sedan kanske gå ner till Emelie och berätta dom underbara nyheterna om att vi kommer att bli grannar :D

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0