Djurplågeri

Fy fan, vi måste få stopp på Djurplågeriet! Det är ju så jävla hämskt! Jag förstår inte, Vad är det för fel på folk i dag? Dom sitter och tittar på Vidior på Youtube.com eller på Existenz.com när folk tar livet av sig, eller när folk mödar någon annan eller Djurplågeri eller Djur som dör av olika skäl. Alltså, det borde förbjudas totalt! Liksom Det ligger nästan allting ute på nätet. Och folk sitter och tittar på det? Och till och med en del sitter och skrattar.
Och en sak till va fan är det för dum huvud som sitter och filmar och lägger ut det på nätet?
Sonny och Robin hade setat på lanet och kollat på Existenz och där hade dom hittat en Vidio där någon plågar en Hund till döds, men den kollade dom inte på. Sedan hittade dom en annan vidio som det var en djurskötare på ett Zoo som blev attakerad av en björn som bet på honom och saker.
Och en annan gång när vi lanade hemma vid Jonta så hittade Sonny en Avrättning på en person av misstag. fy fan.
Och Sören hade hittat en vidio på en Häst som blir påkörd och dör av misstag på grund av att det stog att hästn gjorde någonting roligt och då ville han självklart kolla.
VA FAN ÄR DETTA!? IDIOTI!!!! Vad är det med folk? Jag fattar inte?
Död räv
Vad är det för roligt med detta? Vad är det för någonting som det är brist på? Vart har det slagit slint? Liksom det är inte rätt. Jag blir att må Psykiskt dåligt av det här. jag kan inte bara inte förstå hur människan kan vara så grym. Jag skäms över att vara människa. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vill bara få slut på det här.
Liksom har folk så mycket brist på att se död så dom gör allt för att göra det? Vem skulle vilja se död?
Förr i tiden var det vanligt att se död, nästan alla hade sett en död då, men nu i dag är det nästan ingen som har sett död, och därför har brist på det? eller vadå? Nej, det här får bara ta ett stopp nu! Vart håller världen på att ta vägen?
Krig, Mord, Misshandel, Djurplågeri, vanvård, Knarkare, Alkholister, Våldtäckt, Pedofileri, Ja, jag kan forsätta i evigheter. Det är verkar inte vara bra.
Namn

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0