27/7

God eftermiddag
Jag har precis vaknat, gud vad skönt de var att få Sova lite längre än normalt. Men jag har bara en fråga, Vart tog solen vägen? :O Jag vill ju ha Sol, Det är lite sol ute nu, men det räcker inte för mig, det ska vara hur mycket sol som helst för att jag ska bli nöjd.
Och nu är det bara två dagar kvar till att jag fyller :P hehe. Fy fan vad fort det har gått, alltså, jag längtade inte efter min födelsedag och då gick det fort som bara den att komma dit. :P hehe.
Jag undrar vad jag får för roliga presenter :P hehe.
En vet jag redan och det är mitt present kort på Vero moda av pappa :D Och den kommer garanterat till användning :) hehe.
Men nu så ska jag setta mig och spela lite Kingdom Hearts, och sen ska jag göra mig klar och sedan gå ner på stan :) hehe.
Kingdom Hearts

Puffe vill skriva nått också : 00på+ ´µµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµk87743re vcfd6thybhgniklokl,.
Puffe
De var de han ville :P hehe. Men vi hörs senare :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0