28/7

God Morgon Svergie :)
Det är skinande sol i dag :) Men tyvär så kommer den bara att hålla sig till lunch. :( ATTANS! Vart är solen? Vart är värmen? Jag läste i Tidningen i går att det kommer att komma ryssvärme över Svergie :D Jag hoppas banne mig att den är varm också! Så att man kan Sola och bada och Njuta av det sista Sommarlovet i mitt liv :P hehe. Sen börjar ju Arbets Livet. Och jag hoppas i alla fall att jag har hittat ett jobb till nästa Sommar :P hehe.
Idag ska jag städa och spela Kingdom Hearts :) hehe. Men jag vill ner på stan också, de kanske jag kan göra nu på morgonen, när det är sol? :) hehe. Och passa på och vara ute i den vackra sol som kikar fram :) hehe. Eller vad säger du? Jag tycker också att du ska passa på att vara ute i solen nu när den är framme och få i dig D-Vitamin som din kropp behöver för att kunna göra bra skelet. :) hehe.
Så kom igen ut i solen, Spela Fotboll, Vollyboll, Bada eller någonting liknande, det finns igentligen massor av utomhus aktiviteter på sommaren :) hehe. Sommaren är bäst!
Vilken års tid tycker du är bäst? Svara gärna med en kommentar. :)
Namntänkning

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0