29/7

God Morgon
Idag ska det bli en bra dag, för idag är det en speciell dag :P hehe. Min Egna Födelsedag! :D Japp! Sitter här fortfarande i Pyamas och väntar på att mamma ska komma så ska hon slinga håret på mig och sedan ska vi börja göra i ordning till att Mormor, Morfar och Moster Marie ska komma. :) Och jag hoppas på fina presenter :P hehe. Men vem gör inte de på sin födelsedag? :P hehe.
Än så länge har jag fått ett Presentkort på Vero Moda av Pappa och en Tre dagars semester i Stockholm i följt av att gå på Fjärilshuset

eftersom jag Älskar Fjärilar :) Och sedan ska vi gå på Natur historiska ricksmuseumet :)

Och sedan shopping på drottninggatan :D

Fy fan vad underbart det kommer att bli :D och roligt som bara den! Jag längtar :D hihi.
Men nu har mamma kommit så nu ska hon och jag börja :) hehe.
Namn

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0