Armband


Det här armbandet fick jag av Annika, Dan och Annemo i Student present :) För den delen jag har inte visat mina student presenter :P hehe.

Hehe Puffe.
Han har nu i alla fall börjar sitta på toppen på den här klösstolpen nu också :P hehe. Han får i alla fall mycket mer plats på den här en den andra :P hehe.
Men nu ska mina student presenter komma :) hihi.

Jag Fick en Micro av Mamma och Pappa :)

Ett Armband av Farmor och Farfar

Och en Ring av Farmor och Farfar

Och ett matchande Halsband av Annika, Dan och Annemo :)

Och en Kokbok av min syster Nathalie :)
Sen fick jag en massa inflyttnings presenter också. :)
Rosor
Rosor av Pappa och Ulla :) i en jätte fin Kruka som är en Gris :P hihi

Och en Diskmaskin av Mormor och Morfar :)
Tack så mycket alla för alla dessa presenter, men jag har inte fått alla än, men det kommer väl :P hehe.

Målade naglarna i Söndag :) Jag tycker att det här nagellacket är mycket sommrigt :P hehe.
Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0