Clio

Hejsan
Idag ska vi lämna in Clion på hjullager byte. Det var lite kö i Borlänge när vi skulle dit och handla lite, :P hehe, Peace And Love. :)
:) Så snart har vi bytt det också, Snart är den redo för att säljas, lilla söta Clion. :( Fan att vi måste sälja den! :( Och nu har vi nästan fixat alltning på den, Den är snart fel fri. Eller det är väl mer jag som har fixat den :P hehe.
Idag är det skinande sol och det är Ludvika Festen, och jag vill ligga och sola och steeeeka! :D För jag ÄLSKAR SOLEN! Snälla solen lämna inte mig igen! Jag älskar dig!
En vacker dag så ska jag flytta till solen! Men nu måste jag käka frukost och sedan sticka till Grängesberg och hämnta Sonny bankkort eftersom han är så duktig på att glömma att lämna det till mig.

Puffe och Jag i när jag vaknade <3
Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0