Hopphopp

Hejsan
I Fredags hände det inte så mycket, de är inte heller alltid säkert på att jag hinner skriva någonting på helgerna.
Jag var med i alla fall Wictoria, Sonny och Hansson :P hehe. Folk hade ringt Sonny, så han fick lov att köra lite folk. Så jag, Wictoria och Hansson satt hemma vid mig och käkade ditt med morötter och löste korsord i 3 timmar tror jag att det var :P hehe. Vi löste i alla fall 4 korsord :) hehe. Jag löste 5 korsord och två st Sudoku :P hehe.
Sen kom Sonny hem och han tog med oss ner på stan en sväng och där träffade vi på lite folk som vi snackade med. Och sedan åkte vi hem. :)
I går så åkte Jag, Sonny, Wictoria och Hansson ner till Power Big Meet. Ja, de var väl trevligt, men det var väldigt varmt och långa jobbiga köer. Men tillslut så kom vi fram till Fias Camp :)

Sonny och Bubbis


Fia med en kallöl :P hehe

Wictoria, Danne K och Sonny :)
En sån härlig bild alltså :)

Danne K, Sonny och Bubbis :)

Det kom några ramdoms och frågade om hur mycket det kostade att få köpa en gummibåt som vi hade breved oss, Då sa Sonny att det kostade 200:- och då får dom en åktur med båten på Sonnys rygg. Då frågade dom om det var per person, Då sa Sonny, Nej, för er allihop och dom var typ 5-6st. :P hehe.

Jag och Fia :) <3
Sen stack vi hem till någon kille i västerås på privat fest, men det sög där, så vi stack hem i stället. Men jag hade i alla fall roligt som fan :) Och jag tyckte att det var väldigt trevligt. :) Så det blir nog att åka ner dit nästa år, och då blir det hela helgen och inte bara under en dag. :) hehe.

Nu i alla fall så ska jag och Sonny först åka till Borlänge och kolla efter en Bekini til mig och sen lite annat till Bilen och sedan ska vi åka och bada lite :) sen ska vi fica lite med bilen också.

Sonny, Jag och Emelie på Bryggan och Östlund som simmar. :)

Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoj, har du hittat nån bikini?? jag kan betala mer än jag sa, det verkar vara omöjligt att hitta nån annars. kram

2010-07-12 @ 09:23:18

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0