I morogn är det Fredag

Hejsan
Idag så cyklade jag hem till Wictorias pappa i Gonäs, fy fan vad drygt! Alltså, inte själva resan till gonäs men till hans hus! Åhh! jag har aldrig blivit så trött! Det tog fan en timme för mig att komma hem till honom. Liksom vägen till hans hus från busshålls platsen är liksom typ 2 km lång UPPFÖRSBACKE! Jag gör aldrig mer om det! Det kan jag lova! Eller? :P hehe. Det var ju i alla fall bra med mortion :) Och det gillar jag :) hehe. Sen var det bara att cykla hem också, sen när jag kom hem så var det bara att åka och handla lite mat också :P hehe. Sen när vi kom hem så kom jag på att jag skulle ha köpt cigg också, så det var bara att åka igen och köpa det. Och då träffade vi på några moppe pojkar som Hansson och Sonny kände, och när vi stog där så kom Wictoria också :P hehe. Så jag stog och paratade med henne en stund innan hon fick lov att åka hem. :P hehe.

Här har vi lite bilder i från grillpartyt hemma vid Wictorias pappa i Måndags :) hehe.

Sonny :) Han käkar marshmellows :P hehe Grillade också:)

Wictoria och Jag grillar marchmellows :) hehe

Wictoria och Jag igen :P hehe

Såå gott och kladdit också :P hehe

Matilda :)

Sonny<3

Wictoria och Yasmin

Billie, Sebbe, Rikard, Lars-Erik (Wictorias Pappa) och Lisa (Wictorias låssas mamma) :)

Jag hittade en fin Fjäril när jag höll på att jobba hemma vid Wictorias pappa i går också :) Jag älskar värkligen Fjärilar :) hihi

Sen på kvällen så gjorde jag och Sonny i årdning varma mackor :) hehe. Vi orkade inte laga någon riktig mat. :) hehe. Men det var gott ändå :) hehe.

I natt var jag lite busig och tog kort på Sonny när han låg och sov :) hehe. Han är så söt när han sover tycker jag :P hehe. Så jag fick bara lov att ta kort på honom. :) hehe. Och på tal om sova, det måsta jag göra nu. Sonny ligger i sängen och tjatar på mig att jag ska komma och lägga mig:P hehe Ja, så det är väl dags. :P hehe.

Pussar Hej Från Yasmine
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0