Lägg dags

Jahapp, då var det läggdags då :) Det blev inget meckande med bilen i dag. Nu är kl mycket så jag tänkte inte skriva så mycket. Men jag måste bara säga att, jävla Puffe.

Puffe
Idag har jag ju damsugit och torkagolven och sist så bytta jag kattlåda, Då kommer Puffe och sätter sig på lådan på en gång och Kissar, Sedan vänder han sig om och med arsulet utanför lådan och skiter RAKT NER PÅ GOLVET! Mitt rena GOLV! Så länge varade det, Så det var bara att göra rent golvet igen.
Jag och Sonny åt lite mat och vi hade köpt oss en hel kyckling och då kollade vi upp ett mumsigt recept

i min kokbok som jag fick av Nathalie i Student Present :) hihi. Och det blev kokt Kyckling med kokta grönsaker och Ris och Örtsås. Mmm Mmm Mmm, Så gott :) hehe. Den ska göras om :) hehe.
Men nu håller Sonny på att krypa till kojs :) Och det ska jag också göra tillsammans med honom. :)
Så God Natt
Sonny Södervall och Yasmine Mörlin Nyström  http://Ladyyasmine.blogg.se
Pussar Hej Från Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0