Lite saker :P hehe

Senaste

Låt du hörde: 3OH!3 - Follow Me Down

Film du såg: Polaris Expressen

Mat du åt: Middag - Pasta med god pasta sås :)

Kram: Sonny

Puss: En liten hund, Tax :P hehe

Känslan: Trött

Resa: Min Vackra cykel resa :P hehe

Glädje: Idag :)

Dröm: De minns jag inte :P hehe.

Person du träffade: Förutom Sonny så är det Hansson :P hehe

Personen du pratade i telefon med: Sonny

Personen du fick sms av: Wictoria

Gången du åt 7-eleven korv: Tror aldrig att jag har gjort de :P hehe

Gången du var utomhus: Nyss

Gången hela din familj åt middag tillsammans: För två år sedan kanske.

Saken du köpte: Cigg

Allmänt

Ska bli skoj: Morgon dagen :P hehe

Ska inte bli skoj att: Vet inte :P hehe

Sparar till: Jag tycker utlandsresa :)

Pålägg som gäller: Skrattande kon :P hehe

Önskar att jag var bättre på: Vet inte :P hehe

Dagens dryck: Mjölk

Vad saknar du: Clion

Tre band/artister: 3oh!3, Pitbull och David Guetta

Vad har du gjort idag: Rensat ogräs, cyklat och handlat mat.

Brukar du svära mycket: De tror jag

Hur tidigt stiger du upp: 8.00 :)

På helgerna: 10.00

Vad ska du göra ikväll: Kolla på film

Hur många timmar sover du per natt: max 8

Vem är snyggast i världen: Sonny Bo Clainer Tony Södervall

Vad är det för veckodag: Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Min 20års dag :)

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina klänningar :)

Längd: 156cm

Vikt: 53kg

Byter gärna garderob med: De vet jag inte :P hehe, Älskar mina kläder :)

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: De vet jag inte :P hehe

Mitt rum kan beskrivas som: Ljust och delat :P hehe

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, Gosig och mysig :P hehe

Jag tränar: Så Mycket jag kan :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0