Oj oj oj

Hejsan
Jag vet att jag sa att jag skulle börja skriva mer, men jag måste ta tag i det här först. :) Sedan har jag ju inte så mycket annat att göra om dagarna än att sitta här eller sola, så då ska jag spendera mer tid till att vara uppdaterad på min blogg. :) Ni ska få se lite fina bilder :)

Alltså, jag och Emelie satt ute på balkongen och rökte ute i den fina solen i Onsdags och helt plötsligt så ser jag någoting som kommer bakom Emelie och sedan in i fönstret och in på balkongen. Då var det den här lilla fågeln som kom. Herre gud vad vi blev rädda, när någonting kom in flygandes på balkongen. Puffe han blev rädd för smällen och hade sprungit in, men Snuttan var snabb som fan och tog fågeln i munnen och var på väg in, men jag tog henne i nackskinnet så att hon släppte. Jag tror inte att hon skadade den någonting. Men Fågeln satt där med öppen mun så jag sprang in och hämtade vatten och troppade in i munnen på fågeln och fågeln drack det :) Sedan satt vi i väg för Solen och gjorde skugga för den, men sen skulle vi setta den under bordet i skuggan där i stället. Då hade fågeln piggnat till och fjög i väg :)

Mina blommor har blommat på som bara fan :)

Visst har dom blivit fina :)

I Love my flowers :) Och puffe är så snygg också :P hehe

Här har vi min fina skylt :)

Och vi ska sälja Clion också, Någon som vill köpa? :) Vi ska yt rost laga den i dag hos ett företag :) 10.000:- Och det finns möjlighet till prutning :) Det är nya fjädrar på båda sidorna, Service bok, Nya tändstift, Ny växellådsolja, Nytt avgasrör från katten och bak, Nya bromsrör, Nya damasker till drivaxlarna på vånster yttre och höger inre, bytta lampor inne i instrumentpanelen, Ny olja och filter, Nya vinter däck bara gått en vinter, Nya fäljar till sommardäcken, det är dom som sitter på, Ljud anläggning med baslåda och sterio och högtalare fram går med också, Skattad och besiktad gick i gemon med ingen märkning :) Är billig i drift och billig i skatt och försäkring och en bra första bil eller pendel bil :) Vi ska sälja den bara för att vi ska ju köpa våran nya Ford :) hihi, men jag tycker om Clion så mycket, önskade att vi kunde ha kvar den, men det kommer vi inte ha råd med.

Jag och min lilla Älskling har också varit tillsammans i 4 och ett halvt år nu. :) <3 Det var vi den 5 Juni :) Och det var ju för ett tag sedan :P hehe, men ändå :)

Och snart kommer Eclipse på Bio också :D aaa! hihi! Jag ska gå med Emelie :) hihi, Vi ska gråta tillsammans i den :) Och jag kan säga en sak :) Jag vet hur den slutar :) hehe :) Jag kunde inte låta bli att läsa dom sista sidorna i boken, Fan också, Varför måste det alltid bli så? Jag blir så ledsen.

Pussar Hej Från Yasmine


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0