Dagen i dag

Hejsan
Idag har jag varit med Emelie hela dagen. :) Först så var jag i skolan och pluggade en massa teori, Sen efter skolan så gick jag hem till Emelie på en gång :) åh, vilken söt lite kattunge hon har alltså :)

Visst är den söt? :) hihi, Emelie har inte hittat på något namn åt henne än, men det kommer väl :P hehe.
Men i alla fall, Jag och Emelie gick ner på stan och jag lämnade in mitt cv :) Sen gick vi upp till Emelies Farmor och hälsade på lite granna. :) Efter det så gick vi till djur affären för Emelie behövde någonting som katterna kunde klösa på, så Emelie köpte en katt ställning :) Och den verkade dom gilla. :)
Sen så åkte vi hem till Emelie och åt lite mat :) mm, Det var gott :P hehe. Sen kollade jag och Emelie på Simpsons :) Sen kom Markus hem i från Falun och då började Emelie och han att mysa :P hehe. Sen blev kl 21.00 och då var det bara att gå hem. Jag skulle se Recedent Evil :) Den går nu på 6an. :) Men just nu är det reklam. :P hehe. Men jag tycker om dom filmerna, Jag tycker att dom är bra :p hehe.
Imorgon är det sker torsdag och skola. Så jag blir inte uppe länge i kväll i alla fall. :P hehe. Jag ska gå och lägga mig ganska tidigt. :)
Så ni får ha det så bra så länge.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0