God Eftermiddag

Det blev lite sent i går så jag hann inte skriva nå mera.
Men det som hände var att jag köpte mig ett par skor i alla fall i Borlänge på Skorett. :)
Vagabond
Vagabond
ca 9cm klack
899:- men nu 449:-
Fy fan vad glad jag blev när jag såg att dom var kvar. :) hehe. Sonny tycker att dom är skit fula, men Wictoria och Emil tycker att dom är snygga. :) Hehehe. Det tycker jag också. :P hehe. Jag känner mig i alla fall skit nöjd. :)
Sen när vi kom hem så gick jag och Sonny ut med Snuttan, så hon fick prova sitt nya koppel :P hehe. Efter det åkte jag och Sonny och handlade mat, sen satte vi oss och kollade på tv en liten stund. och sedan blev det mat. :P hehe. Efter maten så blev jag så hilma trött, fy fan, det kändes som att jag inte hade sovit på en månad eller nått. Så jag ovh Sonny somnade på en varsin soffa och vaknade mitt i natten. :P hehe.

Idag ska väl Sonny åka till Jobbet igen :( Då blir jag helt ensam här, för Mamma och Börre kommer hem i morgon. Fy fan. Men sonny ska kolla om han kan få jobba någon annanstans i stället. hehe.
Men nu är Annika här på besök så nu ska jag vara social. :P hehe

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0