Har varit dålig

Hejsan
Jag har inte skrivit någonting på grund av att jag har varit dålig med den här öroninflammatioen, men den är på väg bort nu i alla fall :) skönt. Pencelinet har hjälpt :)
I Fredags så gjorde inte jag och Sonny någonting spec, jag var skit trött och somnade tidigt och Lördags vaknade jag kl 08.00 och kunde inte somna om. Sen var vi väl ute och åkte lite och vi körde hem Jimmy från krogen till Saxdalen. Han var på premier på krogen :P hehe. Och han var full kan jag lova :P hehe.
I Söndags så tog jag och Sonny det bara lungt igen, eftersom jag inte hade någon energi till något. Och i dag har jag varit hemma i från skolan, och i dag har jag klippt mig lite granna, men jag har inte kunnat kommi på än hur jag ska ha luggen, så den är som vanligt. Sen slingade mamma håret på mig och jag har städat mitt rum och tagit det lungt. Men sen kl 15.00 tror jag så har jag bara pluggat Engelska, så snart är alla engelska uppgifter klara :) Dom skulle igentligen vara inlämnade i dag och dom kommer antagligen inte bli inlömnade i morgon heller. Men han får väl bara vänta. Liksom de var inte mycket uppgifter jag fick, men de är inte lätt att göra uppgifter när man har varit sjuk.
Dom här 7 veckorna har jag inte varit mycket frisk. I morgon blir det väl skola i alla fall. I mogon är det även sista dagen med pencelin. Och locket har snart försvunnit, men jag hör fortfranande lite dåligt.
Och nu sitter jag och kollar på Hollywood Fruar och de ska jag forsätta med nu :)
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0