Hejsan

Nu sitter jag här med mitt lock i för örat och hör i min skalle hur jag själv andas och när jag pratar på typ "ekar" det i hela skallen, och Snart så ska Jag och Sonny snart åka in till Ludvika :) Vi ska bara göra en ny skiva till bilen och sedan åker vi. :)
Idag har jag i alla fall varit på apun fast jag har öroninflammation, men det var drygt, för hela tiden när tobbe pratade så sa jag nästan helatiden "va?", Bara för att jag inte hör någonting. Skit drygt! Bara om det kunde försvinna! Tobbe han bara skrattade när jag sa Va?
Fy fan. Sen fick jag gå hem till Sonny som bor en bra bit i fån Grängesbergs centrum och det tog 40 minuter för mig att gå hit och mitt lock i örat blev värre. Fy fan. Jag blir galen!
Jag vill bara pilla ut det!
Sen har jag inte gjort mer i dag :P hehe. Vi ska väl in till Ludvika och kanske sola med Wictoria och sedan ska vi hem till Wictoria och äta mat. :)
Jag skrev inge mer i går bara för att jag satte mig och spelade spel tills jag skulle sova. :P hehe. Roligt, Men det var nog fan den längsta dagen i mitt liv i går. Det kan jag lova.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0