Helgen

Hejsan
Det blev inget skriver under helgen, den var fullpackad och på Söndagen var jag så fruktansvärt trött alltså.
I Fredags Så hände det inte så mycket, Jag och Sonny var hemma vid Wictoria och kollade på film, sen efter filmen var det bara att åka, så vi tog oss en liten sväng nere på stan och Sonny körde hem några personer, men sen var det hem och sova. :)

I Lördags
Sonny åkte på Kryssning och Jag och Wictoria skulle hem till Katta och förfesta :) Sonny han åkte på morgonen och Sonny hade försovit sig lite granna så han fick lov att ta bilen ner till bussen, och då fick han lov att gömma bilnycklarna så att Jag och Wictoria kunde hämta bilen sen. För vi behövde den. Men Jag blev så nervös så jag bad Wictoria fråga Katta om hon ville gå och hämta dom, eftersom Katta ändå skulle ringa Wictoria. :P hehe. Så Katta gick och hämtade nyklarna och Wictoria gick hem till Katta och hämtade nyklarna där, sen kom Wictoria och hämtade mig och vi stack och handlade mat :)
Det blev Tacos :) Sen lagade vi mat och åt maten så klart :P hehe Sen så började vi göra i orning oss och efter det stack vi hem till Katta :)

Wictoria hemma vid Katta

Katta blandar drinkar :)

Wictoria myser lite med Slarven :)

Jag och Wictoria :)
Katta hon fixade min frisyr :) Jag blev skit nöjd :) Så tack katta :) Det får du göra igen :p hehe.

Slarven och Tella låg och busade :P hehe

Sigge och Micke kom också och var med :)

Jag och Wictoria inne på Solo <3

Jag och Wictoria drack en varsin Hallon Laktris shott :) mmm
Sen var kvällen över, jag och Wictoria delade på en Pizza inne på Fontana, sen kom Emil och hämtade oss och körde hem mig. Det blev en ensam kväll eftersom Sonny var på Kryssning, så jag fick gå och sova helt själv. Men jag somnade på Soffan och när jag vaknade så gick jag och la mig i sägen :P hehe.

Söndagen bestog bara av att se på film, jag var så fruktansvärt trött alltså. det var helt sjukt.
Och jag bara låg på Soffan och bara såg på film och väntade på att min Älskade Sonny skulle komma hem. Det var nog den längsta dagen i mitt liv. Att bara sitta och vänta är nog fan det värsta som finna alltså. Och nu är det Sommar tid också :) Fy fan vad skönt. Då kanske våren kommer snart. :)

Måndag: Idag blev jag hemma från skolan, bara för att Wictoria hade min laddare och under natten så dog min mobil, så jag blev inte väckt i morse, och jag försov mig så pass länge så att det inte var någon idé att gå till skolan. Fan. Jag måste göra det i morgon. Men nu har jag i alla fall min laddare. :) Sen har jag och Sonny pluggat en massa engelska också :) Jag känner mig så duktig och Sonny han är så snäll som hjälper mig :)
Sen köpte jag en ny klänning i dag :) Men jag har tyvär ingen bild på den, men det kan jag lägga ut i morogn :) Den är verkligen jätte fin :) Men nu gäller det bara att hitta en studentklänning :) Och jag har hittat två st som jag har fastnat för, nu gäller det bara att Mamma ska gå med på det också :P hehe.
Men nu börjar det bli sent, och jag måste gå och Sova.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0