Hemma hos Wictoria

Hejsan
Sitter hemma hos Wictoria nu, jag och Wictoria har nyss kommit hem från en liten runda på stan.
Sonny han ligger i Wictorias säng och sover, och det har han gjort sen vi kom hit, han är ganska trött. Han har inte sovit nå bra borta på varndrahemmet.
Han mådde inte alls bra när jag kom hem från skolan. Han var helt förstöd. Lilla gubben då.
Vi ska väl snart åka hem tror jag, för Wictoria ska upp och jobba i morgon, så hon behöver sova. Och Sonny behöver vila ut sig. Får väl se, det verkade inte som att jag lyckades övertala honom att stanna kvar på jobbet. Han har sökt nya nu, så vi får väl se vad som händer. Han ska ner på Söndag och prata med sin chef och se om han kan få jobba på kontoret här i Ludvika eller något istället. Jag lovar han mådde inte bra, om jag ska vara ärlig så grät han. Min lilla gubbe då, jag tyckte så synd om honom, Han kände sig så ensam där uppe. Han sa att han vill komma hem till mig på kvällarna, men jag sa till honom att det inte var så viktigt, och att jag tyckte att det var viktigare med jobbet. Alltså inget illa menat, men jag tänker mycket på det, och inte att jag vill ha i väg honom heller, för jag skulle väl själv tycka att det var skönt om han kom hem på kvällarna. Men det är ju ändå ett jobb.
Men vi får väl se hur det blir.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0