Hos Wictoria

Hejsan
Nu sitter jag hemma hos Wictoria, vi ska käka mat :) Men vad? De vet vi inte :P hehe. Någonting med kyckling i alla fall :)
Idag så har jag provat balklänningar :) Jag kan lägga ut bilder sen så ni får se lite :) hehe. Så kanske ni kan kommentera lite om vilken klänning som ni tycker osv :) För jag kan fan inte bestämma mig. Hehe :) Dom är mycket fina i alla fall :) hehe.
Sen var vi in på Ludvika hem och pratade lite om kontrakten på lägenheten, och då blev det så att vi skrev på kontraktet :) Så nu är den verkligen våran :D Första räkningen kommer i April och en månad efter så flytter vi in! :D hihi! Fy fan vad roligt!!! Jag är så glad :)
Sonny han börjat utbildningen till jobbet på Måndag :) Efter den veckan och om han klarar utbildningen så är jobbet hans! :D YES! Fy fan vad bra det känns! Livet glider just nu. :)
Sen kollade jag på lite klänningar och andra kläder och skor nere på stan, men jag hittade inget spec, så det blev inget köpt förutom en ny hårspray och några ögonskuggor :) hihi.
Shopoholic eller? :p hehe. Ja, jag börjar fundera på det. Liksom direkt när jag får pengar så blir det ner på stan för mig och köpa en massa saker och efter att jag har gjort det så mår jag så bra, det är som att jag får en lyckokick i kroppen. Ja, då kan man ju börja fundera. hehe.
Mer har vi inte gjort i dag. Just nu sitter jag och spelar Contry Life på Facebook :P hehe. Skit kul ju. :P hehe, Tacker jag i alla fall :) hehe.
Men nu får det räcka för den här gången :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0