I skolan

Hejsan
Det blev inget mer skrivande i går heller på grund av att, jag satte mig och spelade Heroes. :) Sen kom Sonny hem med mycket bra nyheter! :D
Sonny klarade Slutprovet, han fick alla rätt! Så nu är han anställd som rallare! :D Fy fan, det här ser lovande ut!
Nu gäller det bara att jag ska klara av skolan, sen är livet perfect! Om jag får ett jobb också då :P hehe. ändasen Sonny kom hem så satt han och snackade Tåg och osv med mamma och Börre. Hehe :P
Efter att vi hade ätit mat så åkte vi ut med Simon och Hansson och sladdade lite och pratade :) Det var trevligt. :) Förutom att mitt jävla öra gör ont som fan och piper hela jävla tiden, Skit drygt, sen får jag huvudvärk på det.
Sen när vi kom hem så var kl 22.00 och då var det bara att gå in och duscha och sedan gå och lägga sig. Men jag somnade inte förns kl 1 tror jag. Bara för huvudvärken och pipet. Skit drygt.
Pencelin går jag på nu också, Jag fick det i går, till Öroninflammationen, i 5 dagar ska jag gå på det, så nu hoppas jag att det försvinner. Fy fan, det är så drygt med öroninflammation!
Men nu måste jag forsätta här, vi har samhällskunskap.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0