I Skolan

Hejsan

Sitter i skolan och har lunch rast nu, Snart har jag Engelska. Idag har jag hjälpt Alex med Marcus bil, Hon skulle byta kamrem på den, och för att göra det så fick hon lov att plocka bort hela fronten. Och i dag skulle jag ha hjälpt henne med att plocka tillbaka allt, men det har bara krånglat. Remmen sätter sig på plats, men motorn vill inte gå runt som den ska. Blä, det är bara en massa krångel.
Idag ska jag ner på stan och kolla på en student klänning. och sen ska jag till grängesberg och fixa lite papper med Tobbe och Glenn på Shell, sen ska jag plugga mer engelska och matte och ringa till trafik skolan och fixa körnings tid. herre gud. Emelie skrev till mig också, så hon kanske vill hitta på någonting. :) men jag vet inte. :P hehe.


Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0