Lördag

Hejsan
Det är en strålande dag i dag :) 10grader varmt och Solen skiner som bara den :)
Jag känner mig på väldigt bra humör. :) Frukost blev Bacon med omelett :) Det var gott. :)
Sonny han är och kör Sara och Tommy ner till Bussen, men det var ett tag sedan som han åkte. :S Så han borde ju vara hemma snart. hmm,
Fan, jag sitter och kollar på skor och jag bara önskar att jag skulle kunna hitta ett par som är i min storlek och som jag vill ha, som jag kan ha på Student kryssningen. Jag blir galen! :P hehe
FY fan. Jag hatar sånt där. Jag har min klänning som jag ska ha, men inga bra skor. Jag vill ha ett par skor som det är lite högre klack på, och inte mina gammla Vagabond skor, fast dom är ju jätte fina :) Men det är kilklack på dom och dom är inte höga. Kanske 2-3cm hög bara och jag vill ha högre. I alla fall 6-8cm. Då skulle jag vara nöjd. :)

Kommentarer
Postat av: Chrisalva

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-01-13 @ 15:51:34
URL: http://chrisalva.blogbow.com

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0