Såå Trött

Hejsan
Alltså jag vet inte vad det är för nått. Jag är så hilma trött alltså. Det blev ingen skola för mig i dag, jag hade ont i mitt öra och jag har en massa engeska uppgifter som jag måste göra klart till på Onsdag. Översättningen är klar nu i alla fall. Nu är det bara uppgifterna och Boken kvar.
Idag har det varit lite Engelska och sen har jag setat och spelat The Sims 2 :D
The sIms 2
Fy fan vad roligt det är alltså :) Och titta vad som kom med posten i dag :D
Twilight New Moon
Woho :) Så jag och Sonny satte oss och tittade på den :)

Det stog inne i fodralet att den 30 Juni 2010 så kommer Eclipse ut på bio :) Då ska jag kolla:) Ska ni? :P hehe.
Sen har jag inte gjort mer i dag, Sonny han har varit med Hansson, och jag har bara setat och spelat The Sims :P hehe.
Men fy fan vilken jävla Tandvärk jag har! ååhh, det gör så ont! Och kliar gör det smtidigt också. Fy fan, det är bara irriterande också. Jag har presic duschat så nu ska jag gå och forsätta smörja in mig. Eftersom jag har eksem så måste jag smörja in mig efter varje duschning. Och det är viktigt för mig också.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0