Snart sova

Hejsan
Idag har det inte hänt så mycket, Jag och några från klassen var väl ner och kikade när nya gallerian här i Ludvika öppnades. :)

Det var väldigt fräscht och fint där inne. :) och det är väl roligt med lite nya affärer också :P hehe. Fy fan, jag hittade världens vackraste klänning inne på Vero Moda. Och den passade mig perfekt. Den satt så jävla bra på mig alltså! Jag vill ha den, men igentligen har jag inte råd att köpa den. Men jag vet inte, vi får väl se om jag kanske köper den i alla fall, för jag vill verkligen ha den!

Igår rensade jag igenom mina Gosedjur också :P hehe, och jag kan lova er att jag hade samlat på mig några stycken. Det var tre stora sopsäckar med Gosedjur.

Många av gosedjuren kommer att åka till Lettland till barnhemmen. :) Det är bättre att dom får dom än att dom ligger nere i min källare i en sopsäck. Eller vad tycker ni? Och det är inte alla på bilden :P hehe.

Men i alla fall, efter skolan så åkte Jag, Sonny, Wictoria och Hansson till Borlänge, Wictoria shoppade som en galning :P hehe. Medans jag bara köpte ett hårspray, två nagellack, en ögonbryns kam och två fina shalar :)

Visst är dom fina? :) Jag är jätte nöjd. :)

Alltså kolla på den här bilden
Det här är en bild på våran avlivna katt, och sedan har vi bara lagt ner honom i en katong.

Nej då :P hehe, Men man skulle kunna tro det. Frågan är den, Ser ni huvudet någonstans? Kan en katt värkligen ligga och sova på det där sättet? om ni tittar på nedersta kanten så ser ni örat och då kommer ni fatta vart huvudet är.
Liksom så här kan en katt ligga och sova som på bilden nedan, det är ju mer normalt.

Lite ihop kurrade med tassarna i för ansiktet, det är ju gulligt ^^, och på tal om sova, det är en sak som jag ska göra nu.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0