Torsdag i dag

Hejsan
Nu sitter jag och håller på och letar efter hemsidor där dom har skor för kvinnor i små storlekar. hehe :) Jag måste ju hitta mig ett par Student skor. :)
Jag undrar om jag ska åka till Falun någon dag och försöka hitta någonting där, jag börjar fan bli lite desperat nu. Jag vill ha nya fina skor som passar mig utmärkt. :)
Jag har hittat några sidor i alla fall :) Så om du har små fötter mellan 30-35 så kan du gå in och kolla på dom här sidorna, men det finns även till er som har vanliga storlekar på fötterna :) hehe.

www.Brandos.se
www.Nattafotter.se

Det var tyvärr bara dom två sidorna. Jag hittar inget mer, Det är fan inte lätt att ha storleken 34-35 på fötterna. Bara om jag hade 35-36 så skulle jag vara glad. Men Nej.
Nu har jag inte tid att sitta här längre. För jag måste göra i ordning mig, för jag och Sonny ska åka till Morgårdshammar och kolla på lite Balklänningar där också :) hehe. Och vi måste åka ganska snart. Så vi hörs senare.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0