Trött

Hejsan
Sitter här och är trött, funderar på om jag ska gå och lägga mig snart. :) Idag har jag i alla fall pluggat lite Engelska och sen har jag duschat Rita :P hehe, Det tyckte hon inte om, det kan jag lova. :)
Det gick bra vid dokton i alla fall :) Fick lite mer medesin och sen ska det vara bra. :)
Alltså det hände mig en lite kul grej i morse :)
Sonny skulle åka till jobbet, men först så skulle han förbi Sören och hämta sina vantar och då upptäcker jag att han hade glömmt sina bantingspiller och jag ringde och sa det till honom, så han bad mig komma ut.
Sen när jag står där längst ner i trappen med morgonrock, uppsatt hår och mammas tofflor och väntar så kommer Fia upp på andra sidan och skrattar och frågar vad jag gör. :p hehe, och jag sa till henne att jag väntade på Sonny. Och sen kom Sonny och jag sprang ut och gav honom tabletterna och när jag ska in igen så kommer det en granne och säger mycket glatt, "Nej, men Godmorgon" och tittar på mina kläder Och skrattar lite :P hehe.
Igår så duschade jag Puffe också, han var värkligen inte glad. Han gav mig värdens besviknaste blick och kissade på sig två gånger. :P hehe.
I morgon är det Snuttans tur att duscha :9 hehe.
Men nu får det räcka för i dag.
God Natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0