Vad ska jag göra?

Hejsan
Sonny kommer att åka kl 16.00 i dag, va fan ska jag göra då? Jag kommer att bli helt ensam här. Fy fan. Sonny är borta vid hans Chef nu och pratar lite och ska få sina arbetskläder. Sen ska han sticka till Grängesberg och hämta kläder till sig själv. Och då måste jag börja laga mat, för sen efter maten så måste han åka. Då kommer han upp till jobbet kl 20.00 och då är det bara för honom att gå och lägga sig.
Lilla gubben då, jag märker på honom hur han inte trivs med jobbet. Fan också. När han väl får ett jobb så trivs han inte. Fy fan. Men Sonny ska höra av sig till Adeco och Spendrups i morgon. Så vi får väl se. Jag hoppas bara på det bästa för honom.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0