Vår

Jag längtar efter våren! Jag är trött på Vintern nu, vill ha Sommar och Sol :)
Solen skiter på bra i alla fall :) Det har varit någon plusgrad i flera dagar nu i alla fall :) WOHO!
Igår när jag var hemma så rasade det ner hur mycket snö som hälst ner från taket, det såg ut som ett stort vattenfall med snö utanför fönstret och det mullrade på ganska ordentligt. :P hehe.
Sen senare på kvällen när Mamma, Börre, Sonny och jag var hemma så rasade det ner ännu mer fast i porten breved, och jag antar att det rasade ner ganska mycket, för det till och med vibbrerade inne i lägenheten, det var fan helt sjukt. Sen när jag och Sonny gick ut på balkongen så kikade vi på taket breved och där var det ungrfär 1dm  snö på katet :P hehe. Det såg ganska sjukt ut. och Grannarna mitt i mot kollade också ut vad det var för någonting som lät, så jag antar att det var ganska mycket snö som föll. :P hehe. Men det är ett tecken på att våren är på väg. :D Om man kollar på vädret så kommer det att bli varmare några dagar till, men sen kommer det tyvärr bli kallare igen.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0