Hos Mamma

Hejsan
Sitter och gör klart mitt projektarbete nu. För nu får det fan vara klart tycker jag. hehe :P
I helgen så har träggon prämier, vilka ska gå? :D Det ska jag i alla fall :) Jag och Wictoria :) Om ni vill med så är det bara att ringa till mig eller Wictoria :) Ska jag ha inflyttnings festen samtidigt? eller? Jag vet inte. Kanske. I Sånna fall måste jag ta med mig skärmen ner dit och mina högtalare och då får inte mamma och börre någon dator. Det blir problemet. Ja, men det får jag väl fixa på något sätt :P hehe.
På mitt matte prov så hade jag bara ett fel :P hihi. Så jag fick G :) WOHO! :D jag blir så glad. :) Nästa vecka har jag prov igen, så det gäller att plugga, för det är ont om tid nu. Och jag har bara en uppgift kvar i Samhällskunskap kvar som jag måste få mig tid till att göra. Men det ska jag försöka fixa. Sen har jag bara en sak kvar i Naturkunskap att göra och sen så kan jag börja med VG uppgifterna :) Så det här fixar jag :) Men nu har jag inte tid mer att skriva.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0