15/11

God Morgon
Jag somnade typ på en gång när jag och Sonny hade kommit hem ifrån alla personer :)
Vi var först hemma vid Pappa och grattade honom :) Det kommer upp lite bilder senare när jag har slutat :)
Han fick en fin blomma och vi pratade och Fikade och skrattade och hade det trevligt :)
Sen åkte jag och Sonny hem till Annika och Dan och grattade Dan :) och där fick vi mat och Fika :) Jätte trevligt.
Det kommer mer om det senare :) Just nu har jag lite brottom eftersom jag ska iväg och JObba :)
Kul ska det bli :P hehe.
Den 27 får jag min första lön :D woohoo! :D Vad roligt.. Sen får vi väl också se om mina paket kommer idag eller i morgon, jag är verkligen heeeeeelt ivrig :D hihi.
Pussar på er
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0